Subject: Eesti Puuetega Inimeste Koja ettepanek ligipääsetavuse nõuniku ametikoha rahastamiseks
From: "Mari Puuram" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Wed, 20 Mar 2024 11:25:39 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Puuetega Inimeste Koja ettepaneku ligipääsetavuse nõuniku
ametikoha rahastamiseks.

Küsimuste korral vastame hea meelega.

Tervitades

Mari Puuram

Mari Puuram

Ligipääsetavuse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Accessibility policy officer | Estonian Chamber of People with
Disabilities

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5401 0437

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

<https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!